Els consumidors denuncien que la Web de Ryanair no deixa aplicar el descompte dels 75%

L’associació de Consumidors i Usuaris de les Illes Balears ( Consubal)  ha denunciat aquest diumenge que Ryanair està “prenent el pèl” als residents de l’Arxipèlag perquè al seu portal web no es pot aplicar el descompte del 75% per viatjar entre les Illes i els aeroports de la Península, tal com ha aprovat el govern central recentment.

L’organització de consumidors ha informat que rep un gran nombre de telefonades de persones amb dret a aquest descompte que no poden reservar viatges a la Península amb aquesta companyia.

Segons aquesta associació, l’empresa irlandesa ha modificat la seva pàgina web de tal manera que, si un usuari vol fer una reserva i beneficiar-se del descompte de resident, no és possible, ja que les diferents opcions queden en blanc.

Per contra, si s’opta per contractar un bitllet normal, sense descompte, no hi ha cap problema per formalitzar la reserva electrònica.

Aquesta associació considera que aquesta “nova irregularitat de la companyia aèria ja és el súmmum” i que les autoritats han d'”intervenir en aquest assumpte i actuar de manera contundent contra una companyia que es burla contínuament dels seus clients i ignora la llei”.

Consubal ha assegurat que  “denuncia contínuament les barbaritats que aquesta companyia comet de manera reiterada davant la passivitat de les autoritats”.

L’associació, a través del seu portaveu, Alfonso Rodríguez, està disposada “a arribar fins a les darreres conseqüències” perquè les administracions públiques sancionin Ryanair de “manera exemplar”.

About Author

Comments are closed.

background