EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

La PIMEF presenta sis cursos de formació oberts a tothom

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 14
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 14

El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Comerç, i en col·laboració amb la Petita i Mitjana Empresa de Formentera, PIMEF, ha presentatel cicle de jornades formatives “Fent Pimef“. L’objectiu d’aquestes formacions és el de donar a les empreses de l’illa eines per a millorar la seva gestió i augmentar la competitivitat i qualitat de la seva atenció i serveis.

Fotos amb mòbil
El primer curs es farà el pròxim divendres 29 de març i és el II taller de fotografia amb mòbil per a empreses que durarà fins al 5 d’abril. Altres cursos que s’impartiran seran, Informàtica per a tots, Atenció al Client i Qualitat de Servei, Habilitats i tècniques de venda, Intel·ligència emocional i habilitats socials, a més d’una xerrada de coaching d’Israel Serrano sobre motivació del personal en l’empresa. El número de places per a cadascun d’ells és limitat i els interessats podran apuntar-se directament a la seu de la Pimef, telefonant al 971322520 o enviant un correu a info@pimef.es.

Les formacions, subvencionades pel Consell de Formentera, són gratuïtes i estan obertes a tothom. Aquest cicle de jornades forma part del conveni de formació i assessorament per a empreses que la PIMEF i el Consell Insular de Formentera signen anualment.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!