Disset alumnes de l’IES Marc Ferrer es presenten a la primera convocatòria de les PBAU (Prova de Batxillerat per a l’Accés a la Universitat) que se celebra els dies 2, 3 i 4 de juny a les instal·lacions del Centre de Professorat, a l’avinguda Porto-salè de Sant Francesc.
Dels 39 estudiants de 2n de Batxillerat del centre, 33 s’havien inscrit per fer les proves, però únicament els 17 que han superat el curs s’hi poden presentar en aquesta primera convocatòria. Els 16 que no han aprovat el 2n de Batxillerat tendran una oportunitat de recuperació aquesta setmana a l’institut i, si la superen, podran optar a la segona convocatòria de les PBAU a finals de mes.
A aquesta segona convocatòria també hi podran accedir els alumnes que hagin suspès la primera prova o els que vulguin millorar la nota, ja que sempre prevaldrà la qualificació més alta de les dues.




