Les biblioteques de Formentera han rebut una subvenció de 4.300 € dels Fons Europeus destinada a l’adquisició de llibres en paper que s’hauran de comprar al sistema llibreter local.
El contingut dels exemplars ha de ser de temàtica feminista o LGTBI, llibres infantils, llibres d’aprenentatges de diversos idiomes i també llibres de col·lecció local, entre altres. L’adquisició dels exemplars s’haurà de fer en un termini de divuit mesos i hauran d’estar inclosos en el catàleg en els vint-i-quatre mesos vinents.
La consellera d’Educació i Cultura, Susana Labrador, ha explicat que «hem demanat aquesta subvenció per completar el fons de les biblioteques a la volta que potenciem la demanda a les llibreries locals, tot tenint en compte les peticions d’alguns usuaris».
Llibres
Alguns títols ja adquirits amb aquest fons han set: «Tothom hauria de ser feminista» de Chimamanda Ngozi Adichie; «Vírgenes, esposas, amantes y putas», d’Armanda Miller; «Presa y Nòmada», d’Ayaan Hirsi Ali; o el llibre de Chimamanda Ngozi Adichie «Todos deberíamos ser feministas», dirigit al públic infantil i familiar.
Així mateix, amb motiu de la celebració del primer Curs d’escriptura creativa i amb la finalitat d’oferir orientació a persones que vulguin començar a escriure, la biblioteca Marià Villangómez ha comprat llibres com «El camino del escritor», de Julia Cameron; «Escriptura creativa», de Víctor Sunyol; i «Aquest llibre l’escrius tu» de Carlos Garcia Miranda.




