EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

77 residents es beneficien de les ajudes per fer cursos de busseig

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9

Unes subvencions que han arribat gràcies a l’acord de col·laboració entre el Consell i el centre de busseig Vellmarí.
En concret 37 alumnes han fet el curs d’iniciació, amb un descompte del 50% del preu del curs. 15 alumnes han realitzat el curs junior amb un descompte del 60%. Per últim, 25 alumnes han efectuat cursos de continuació gaudint d’un descompte del 38%. En total el Consell subvenciona un màxim de 7.000 €.

Amb aquesta ajuda la institució insular pretén que els formenterers s’endinsin a conèixer els fons marins i s’especialitzin en el busseig, una pràctica que amb tan bones condicions es pot realitzar a la nostra illa.
Fa més d’una dècada que el Consell signa aquest acord amb Vellmarí pel que més de 700 residents s’han pogut beneficiar d’aquesta ajuda.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!