EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

El candidat de Sa Unió ha estat a FITUR

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8

Llorenç Córdoba, candidat al Consell de Sa Unió, ha pogut conèixer de primera ma l’estand de Formentera. En nota de premsa de la coalició electoral s’indica que Córdoba va poder tenir contactes amb importants empresaris i representants de col·lectius vinculats al turisme, com la presidenta de la Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera, Ana Gordillo, així com empresaris d’oferta complementària, gastronomia i producte local destinats a Madrid per a col·laborar en la promoció de l’illa. Córdoba els va fer saber que està treballant en un programa electoral i uns compromisos basats en la idea de que el turisme és el motor econòmic de Formentera.

Comunicacions amb la península
Una de les trobades més importants que va tenir Córdoba va tenir lloc amb el president de la naviliera Baleària, Adolfo Utor, qui, en el marc de la presentació del nou ferry ecològic de la companyia, va atendre al candidat, qui li va expressar la necessitat de millorar la comunicació directa de Formentera amb la península.

Sa Unió vol un canvi polític
El candidat a la presidència de Sa Unió ha estat acompanyat a Madrid pel vicepresident de Compromís, Giuseppe Vulpis, qui va destacar “la il·lusió que ha aixecat aquesta coalició entre alguns representants del sector turístic que opinen que el canvi serà positiu per Formentera”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!