EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Les obres de l’avinguda Joan Castelló Guasch tindran un sobrecost del 42,75%

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

Segons avançava ahir Periódico de Ibiza, el pressupost de la primera fase de les obres, dutes a terme entre els mesos de gener i maig, havia de ser d’1.670.000 €, mentre que la quantitat finalment invertida  puja als 2.384.000 €.

Fonts del Consell de Formentera consultades per Ràdio Illa han confirmat aquest increment del 42,75%, encara que aclareixen que els 2.384.000 € suposen el cost total de les actuacions, de les que falta enllestir el tram comprès entre l’encreuament del bar Verdera i l’escola, que es durà a terme aquest hivern. L’encariment de les obres s’explica per l’augment, també, de la superfície d’obra executada, que s’incrementa en un 38%.

El passat 2 d’agost, la comissió de govern va donar el vistiplau a la modificació del projecte inicial presentada el 28 de juny pel director de les obres a causa de “la necessitat d’incloure noves unitats d’actuació no previstes inicialment, així com d’altres que vindrien a substituir les previstes en el projecte inicial”. Aquesta proposta, que fou avalada el 5 de juliol per l’Oficina de Supervisió de Projectes, detalla actuacions com la modificació, complement i ampliació de zones de pavimentació, detalls d’urbanització, traçat d’instal·lacions, mobiliari i unitats complementàries.

Així mateix, el passat febrer el Consell Insular va acordar dur a terme convenis urbanístics amb els propietaris de terrenys privats afectats pel projecte, ja que l’esborrany d’aquest indicava la necessitat d’actuar sobre espais “no edificats adjacents a l’avinguda afectada per les obres a l’efecte d’aconseguir un resultat harmoniós i homogeni”. Aquestes actuacions urbanístiques es faran l’hivern vinent, coincidint amb l’execució de les obres que falten per executar.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!