EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Un cotxe és retirat per la grua municipal a la Savina

Més de 150 vehicles de lloguer sancionats durant el mes de juliol a Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 10
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 10

El Consell de Formentera, a través de les àrees de Mobilitat i Interior, informa que durant el mes de juliol s’han retirat onze vehicles de lloguer de l’aparcament dissuasiu de la Savina, situat enfront de la plaça de les Illes Pitiüses. Aquests onze vehicles s’han traslladat al dipòsit municipal de vehicles per no tenir el tiquet que els autoritza a estacionar en aquesta zona. La sanció, interposada pels agents de la zona blava, és de 90€ més el servei de grua. A més, es dona la circumstància que els onze turismes no estaven identificats com a vehicles de lloguer, fet pel qual s’enfronten a una altra sanció que pot arribar a ser de 1.000€. A més a més tampoc tenien acreditació de Formentera.eco per circular o estacionar a Formentera, pel qual s’enfronten a una altra sanció d’entre 1.000 i 10.000€.

D’altra banda, durant el mes de juliol la Policia Local ha aixecat 140 actes a vehicles de lloguer estacionats en aparcaments públics de la Savina i Sant Francesc, quan aquests no estaven llogats. Per aquesta denúncia s’enfronten a una sanció, en funció de la gravetat pel nombre de vehicles d’una mateixa empresa, d’entre 1.000 i 30.000€. De la mateixa manera que en l’anterior cas tampoc estaven identificats com a vehicles de lloguer, fet pel qual s’enfronten a una altra sanció que pot arribar a ser igualment de fins a 1.000€. Tampoc tenien la obligada acreditació de Formentera.eco per circular o estacionar a Formentera, infracció amb una sanció prevista d’entre 1.000 i 10.000€.

El conseller de Mobilitat, Rafael González, ha explicat que aquestes accions s’inclouen  en una campanya de control estival per “donar compliment a la regulació de la iniciativa Formentera.eco i a les ordenances municipals d’aparcament, que, en definitiva, volen evitar la saturació de vehicles a l’illa i també dels aparcaments públics”. Ara des de l’àrea de Mobilitat es tramitaran aquests expedients sancionadors.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!