Les inscripcions per a atletes locals residents a Formentera de la XII Mitja Marató Illa de Formentera i la IX 8 km Sant Ferran – la Savina 2021 romanen obertes fins al dilluns 20 de setembre a les 24 hores. La prova se celebra el 9 d’octubre i està organitzada pel Consell de Formentera i Unisport Consulting.
Les persones interessades poden escriure un correu electrònic a info@unisportconsulting.com amb aquestes dades: noms i llinatges, DNI o NIE i distància que volen córrer (21 km o 8 km). A més, cal adjuntar el document de resident a Formentera o el certificat d’empadronament.

Els residents poden inscriure’s a la Mitja Marató fins al 20 de setembre
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

José Tur, Club Colombòfil de Santa Eulària: “Intenten tornar sempre a casa (…) donen el màxim per fer-ho”

Jacobo Domínguez tercer de setanta-dos participants en la tirada del campionat d’Eivissa i Formentera d’aquest cap de setmana

