EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Fragment del cartell de l'activitat.

Xerrada sobre monedes complementàries com a eina de cohesió social

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 24
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 24

L’àrea de Participació Ciutadana ha organitzat una xerrada sobre les monedes complementàries com a eina per fomentar la cohesió social a càrrec de l’economista Susana Martín Belmonte.

La ponent
Susana Martín Belmonte és economista, investigadora, escriptora i activista. Encara que ha dedicat la major part de la seva carrera professional al negoci en línia, està compromesa amb el camp de la reforma monetària, la innovació monetària i financera, així com les monedes complementàries i alternatives.
Els seus treballs inclouen una recerca independent sobre la veritable natura del sistema monetari i financer i el seu impacte en l’economia real, en la sostenibilitat ambiental i en la desigualtat d’ingressos i riquesa.
Actualment, treballa per al projecte de moneda ciutadana de Barcelona, en el projecte B-MINCOME EU, dirigit per l’ajuntament, on és responsable del model monetari, la viabilitat legal i la tecnologia del sistema.
A més, ha estat professora de comerç electrònic en el Màster de Citius (UAM), ha ensenyat monedes complementàries en el Màster de Ciutats Intel·ligents (UdG) i és autora de diferents publicacions i informes en aquest camp.

Temari
– Potencial de desenvolupament econòmic i local al voltant de les monedes socials i complementàries.
– Tipologies de monedes complementàries. Exemples rellevants.
– Les monedes complementàries a Formentera.

La xerrada tindrà lloc aquest dimecres a les 17.30 h a la sala de plens del Centre de Dia. L’entrada és lliure. No fa falta reserva prèvia, tot i que l’aforament és limitat.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!