EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
El període de regulació és del 15 de juny al 15 de setembre. CIF

Els residents han d’acreditar-se per circular durant el període de regulació de formentera.eco

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7

L’àrea de Mobilitat informa que 7.505 vehicles de residents que tenen l’acreditació per aparcar a la zona blava en vigor o que paguen l’impost de circulació a Formentera han obtingut automàticament l’acreditació per accedir, circular i estacionar a l’illa durant el període de regulació de formentera.eco, que enguany és del 15 de juny al 15 de setembre.

Acreditació de franc
Els conductors poden consultar al web www.formentera.eco, a un apartat específic on s’ha d’introduir la matrícula, que l’autorització està en vigor. Els que no compleixen els anteriors requisits han de demanar l’acreditació en un senzill tràmit al mateix web. Els camions, furgonetes d’alta capacitat, tractors o remolcs també l’han de sol·licitar. L’acreditació és de franc per als residents.

Supervisió per policies, controladors i càmeres
El Consell posarà en marxa una campanya de comunicació en els pròxims dies perquè tots els residents comprovin que tenen l’acreditació o facin el tràmit. El compliment d’aquesta normativa el supervisarà durant el període de regulació la Policia Local, els controladors d’aparcament i les càmeres de lectura de matrícules, tant mòbils com fixes, que hi haurà per l’illa.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!