EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

El Govern podrà controlar ports i aeroports per evitar l’entrada de serps a les illes

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6

El conseller de Medi Ambient, Vicent Vidal, ha anunciat al Parlament que el Comitè de Flora i Fauna Estatal té previst aprovar al març “l’estratègia espanyola per impedir l’entrada d’ofidis a les illes”.
Tot això després que les comunitats autònomes de Galícia, Canàries i Balears hagin elaborat un document conjunt per evitar l’entrada indiscriminada d’espècies a aquests territoris.
Vidal ha reconegut que dins de la campanya d’erradicació de les serps “la part normativa està sent la més complexa”, però que estan treballant de la mà del Ministeri d’Agricultura.
Després dels bons resultats obtinguts amb la captura aquest any de més de 2.500 serps a les Pitiüses, el conseller apunta que “un horitzó temporal breu d’erradicació és factible a Formentera” i espera que pugui ser-ho “també a Eivissa”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!