EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Fossar Vell de Sant Francesc. Marià Castelló

Santi Colomar i Vicent Ferrer, en la ruta historicoliterària de l’OCB i l’STEI

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2

L’Obra Cultural Balear de Formentera i el sindicat STEI han publicat un comunicat en què anuncien que organitzen una ruta historicoliterària gratuïta dins “el marc de disputa pel català que qüestiona, per primer cop, el model lingüístic a les aules illenques”.
L’STEI, que ha dedicat al model lingüístic a l’escola un dels recents números de la revista sobre educació Pissarra, en regalarà exemplars als fins a 56 assistents que preveu l’acte, que és la cabuda màxima de l’autocar.
La nota informa que el propòsit és fer un recorregut historicoliterari la tarda del dijous 30 de maig amb una durada de devers quatre hores. Les persones que guiaran i comentaran la ruta són l’historiador Santi Colomar i el dramaturg Vicent Ferrer. L’excursió s’encetarà a les 17 h al cementeri vell de Sant Francesc i recorrerà distints indrets de l’illa: el camp de reclusió de la Savina (es Campament), l’estany Pudent, es Caló, Fonda Pepe, la Mola… S’hi inclourà un tast de vins.

Inscripcions al correu electrònic de l’Obra: obraculturalformentera@gmail.com.
Persona de contacte: Carles Cabrera (687085112)

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!