Per debatre sobre la zonificació turística i el sostre de places, el Consell ha convocat la sessió ordinària de la sectorial conjunta de Territori i Medi Ambient, Comerç i Veïns/es del Consell d’Entitats que tendrà lloc aquest vespre a les 20 h en primera convocatòria i a les 20.30 en segona, a la Sala d’Actes del Centre de Dia.
Pel que fa a la zonificació, Ràdio Illa ha pogut saber que l’equip de Govern ja ha proposat a la Comissió d’Ordenació Turística que no es puguin llogar apartaments turístics en edificis plurifamiliars a Sant Francesc, ses Bardetes, Sant Ferran i la Mola, nuclis urbans que han set considerats com tradicionalment residencials.
En canvi, la proposta permetria el lloguer turístic a la Savina, es Pujols, Ca Marí i es Caló, sempre que els habitatges complissin la normativa vigent i entrassin en el màxim que s’estableixi del sostre de places.
El primer punt de l’ordre del dia de la sessió d’avui és “Presentació de les dades, conclusions i propostes relatives a la zonificació i el sostre de places”, que anirà seguit del “Debat sobre la zonificació turística i el sostre de places” i finalment un “Torn obert de paraules”.
Avui se celebra la primera sessió del Consell d’Entitats per al debat de la zonificació turística de Formentera
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Interceptades 42 persones migrants en dues arribades a Formentera aquest divendres

Esther Mercedes (UGT): “Qualsevol empresa, fins a la sabateria de la cantonada, té l’obligació de tenir protocols contra l’assetjament masclista”


