
El ‘Formentera Zen’ tornarà del 8 al 10 de maig de 2026
Formentera tornarà a celbrar el ‘Formentera Zen‘, en la seva 12a edició, del 8 al 10 de maig de 2026. Així ho ha confirmat l’organització d’aquest esdeveniment, promogut per l’àrea de Turisme del Consell Insular de Formentera, amb l’objectiu de consolidar l’illa com un destí saludable i sostenible més enllà dels mesos de temporada alta.
Com ja és habitual, amb un enfocament holístic i experiencial, el Formentera Zen 2026 oferirà activitats a l’aire lliure, tallers pràctics i conferències en un entorn natural.
L’organització ja treballa en els continguts i els ponents que formaran part d’aquesta propera edició, amb la voluntat de seguir promovent un estil de vida més conscient, saludable i sostenible.
2025
El Formentera Zen 2025, celebrat el passat mes de maig a l’exclusiu hotel Teranka, va reunir figures destacades del món del benestar com Xuan Lan, reconeguda instructora de ioga d’abast internacional, i Carlos Ríos, nutricionista i creador del moviment Realfooding, entre d’altres. Durant aquells dies, els assistents van gaudir de sessions d’aromateràpia, respiració conscient, pilates i xerrades inspiradores dedicades al benestar físic, mental i emocional.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.