TOP
Entrada principal de la Residència.

Residència: UGT ofereix col·laboració per reforçar la plantilla i revisar horaris del personal

UGT Formentera ha emès un comunicat en què ofereix col·laboració per, entre altres, reforçar la plantilla, revisar horaris i millorar les condicions laborals a la Residència des Brolls. A més, la nota vol “agrair públicament que la consellera insular de Benestar Social [Cristina Costa] hagi reconegut per primera vegada els errors en la gestió de la Residència de Majors des Brolls, tal com el sindicat ha denunciat de manera constant des de fa gairebé un any”.

Pel sindicat “aquest reconeixement és un pas imprescindible per poder abordar de manera seriosa i responsable la situació actual del centre, marcada per la manca de personal qualificat en determinats torns i la necessitat de millorar l’organització interna”.
UGT afirma que la seva prioritat “són els usuaris de la Residència, gent gran que mereixen una atenció digna i centrada en les vostres necessitats”. En segon lloc, recull un comunicat, l’organització “defensa els drets i condicions laborals del personal, que són els que sostenen el servei dia a dia. Només després de garantir aquests dos pilars cal abordar la resta de qüestions administratives i organitzatives”.

Per tot això, el sindicat manifesta que “manté la mà estesa al Consell i al Govern Balear per treballar conjuntament”, amb la finalitat de facilitar les següents millores:
– Reforçar la plantilla i cobrir les vacants amb perfils professionals adequats.
– Revisar horaris i rutines de cura perquè s’adaptin als ritmes de la gent gran.
– Millorar les condicions laborals i reduir la sobrecàrrega que provoca tantes baixes mèdiques.
– Garantir un model de gestió transparent i participatiu, amb la implicació de famílies, personal i direcció.

UGT assenyala que “sempre ha estat oberta al diàleg i continuarà estant disponible per participar en el Consell de Participació de la Residència, anunciat per la consellera, com a espai de treball conjunt per avançar en la millora del servei”.
Finalment, l’organització “reitera el seu compromís amb els usuaris i el personal de la Residència de Majors i espera que aquest reconeixement dels problemes sigui l’inici d’una etapa de col·laboració real i efectiva per garantir un servei de qualitat a l’illa”.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES