La matinada d’aquest dilluns, un o més estranys han robat en un habitatge de la zona de Can Parra mentre els seus habitants dormien: una parella de residents treballadors amb dues nenes petites. Els fets ja han estat denunciats aquest matí a la caserna de la Guàrdia Civil de Formentera, que investiga el cas, segons ha confirmat a Ràdio Illa l’oficina de comunicació de l’institut armat.
D’acord amb el testimoni del pare de família, l’assaltant hauria entrat per la finestra de la cuina, retirant-ne la mosquitera, aprofitant que estava oberta perquè corregués l’aire. Una vegada a dins, ha escorcollat les carteres dels progenitors, que es trobaven sobre una taula, i s’ha emportat uns 300 euros en efectiu.
El lladre ha registrat tot el que ha pogut a la zona comuna de la casa i, segons ha detallat l’afectat, fins i tot ha remenat les motxilles de l’escola de les dues menors. En canvi, es descarta que entrés als dormitoris de l’habitatge, ja que els telèfons mòbils continuaven a les tauletes de nit.
Finalment, l’autor del robatori també s’ha fet amb les claus del cotxe familiar i ha sortit per la porta principal de la casa, que ha pogut obrir des de l’interior. Posteriorment, s’ha emportat el vehicle, que ha estat desaparegut fins que, arran d’una crida a les xarxes de Ràdio Illa, aquest matí un ciutadà l’ha localitzat estacionat i sense claus a prop del Camp Municipal de Futbol. De l’interior del vehicle, a més, el lladre ha robat les ulleres de sol del propietari.




