
Alerta taronja: cancel·lats els concerts de Seguridad Social i General Levy, la resta d’actes ajornats a demà
Davant la declaració d’alerta taronja per part de l’AEMET per fortes pluges i tempestes a Eivissa i Formentera, el Consell Insular de Formentera ha decidit reprogramar o suspendre alguns dels actes previstos per avui, 24 de juliol, en el marc de les Festes de Sant Jaume.
L’acte institucional de la Diada de Formentera, previst inicialment per avui a les 19 h, queda cancel·lat i es trasllada a divendres, 25 de juliol, a les 18 h al Jardí de ses Eres.
També s’ha decidit cancel·lar la Nit de concerts d’avui amb Seguridad Social i General Levy, així com l’actuació del DJ Giorgio Sampler, que tancava la jornada. Aquesta darrera actuació es reprograma per a la nit de divendres, després dels concerts de Maria Hein i Els Catarres.
A més, el poliesportiu Antoni Blanc i el Centre d’Esports Nàutics de Formentera (CENF) romandran tancats a partir de les 12 h d’aquest dijous com a mesura de precaució, atesa la previsió meteorològica. Així com sa Fireta, el cinema a la fresca i la música a les places d’aquest dijous, queden cancel·lats.
Des del Consell es demana precaució a la ciutadania, especialment pel que fa als desplaçaments i activitats a l’aire lliure, i es recorda la importància de seguir les indicacions dels serveis d’emergència.
També es recomana a les embarcacions que extremin les precaucions, ja que es preveuen fenòmens costaners que poden afectar la navegació.
El Consell continuarà fent seguiment de l’evolució del temps i informarà puntualment sobre qualsevol nova modificació en el programa festiu.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.