EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Andrea Romero, al capdamunt del podi del Cros d'Atapuerca 2019.

Andrea Romero aspira al top 30 a l’Europeu de Lisboa

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6

Andrea Romero tornarà a representar a Espanya aquest diumenge en l’Europeu de Cros que es disputa a Lisboa, on competiran més de 600 atletes de 40 països. La corredora del Grup Esportiu Espalmador, que competeix en categoria sub 20, haurà de completar un circuit d’uns 4.000 metres en què intentarà millorar la classificació de l’Europeu disputat a Samorin l’any 2017.
En declaracions a Ràdio Illa, la formenterera ha destacat que “l’objectiu és sortir a gaudir i poca cosa més, perquè no tenc referències, com en l’àmbit espanyol. Per tant no he treballat estratègies, simplement vull sortir i no quedar-me amb l’espina d’haver pogut donar més i no haver-ho fet”. La formenterera de 19 anys ha afegit que aspira “a millorar la classificació de fa dos anys” i “quedar entre les 30 primeres”.
En la cita continental d’Eslovàquia d’ara fa dos anys, la formenterera es classificà en la posició 41 i guanyà el bronze en la competició per equips.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!