EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La presa de possessió s'ha dut a terme en un ple extraordinari del Consell. Foto: CIF

Antoni Tur pren possessió com a conseller de Medi Ambient

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7

El Ple del Consell ha celebrat avui una sessió extraordinària amb la qual ha pres possessió el conseller Antoni Tur Serra, del PSOE, que substitueix a Antonio Jesús Sanz.
Tur, que assumirà les àrees de Medi Ambient i Serveis d’Inspecció, ha mostrat la seva “satisfacció i il·lusió” per assumir aquest càrrec “de gran responsabilitat i treballar amb aquest equip de govern”. A més, ha destacat la gestió duta a terme per l’anterior conseller i ha avançat que continuarà amb el desenvolupament dels “projectes transcendentals” per a l’illa com la nova contracta de residus, la regulació de l’Estany des Peix i la transició energètica.
La presidenta del Consell, Ana Juan, en nom de l’equip de govern, ha desitjat “molts encerts al nou conseller en aquesta nova etapa que compartirem treballant en equip per Formentera”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!