Avui a primera hora de la tarda ha aparegut un nou cadàver a la platja de Llevant, entre els restaurants es Ministre i Tanga, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil a Ràdio Illa. Es tracta del mateix punt on el passat dimarts va aparèixer el cos d’un home sense vida, que finalment l’autòpsia ha confirmat que es tracta del ciutadà brasiler Alessandro Luis Santos, desaparegut a Santa Eulària el passat 8 de gener.
El cadàver trobat avui ha estat traslladat per agents de la Guàrdia Civil des de Llevant fins a la banda de Ponent, on una llanxa dels GEAS l’ha transportat fins a Eivissa.
El cos no portava documentació i presentava signes evidents de fer molts dies que es trobava a la mar, segons ha informat la Guàrdia Civil, que ha afegit que tot indica que seria un home.
L’institut armat ha descartat que es tracti de les dos persones desaparegudes a Eivissa aquesta setmana a causa de la borrasca Glòria. Segons aquestes fonts, la roba del cadàver no coincideix amb la que portaven els dos desapareguts i l’estat de degradació que presenta indica que es trobava a la mar des d’abans que desapareguessin les dos persones d’Eivissa.

Apareix un segon cadàver a la platja de Llevant
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

La Cooperativa del Camp de Formentera convoca assemblea general ordinària el 12 d’abril

Els lloguers dels locals es disparen: en un any, el percentatge d’empresaris que paga més de 8.000 euros al mes s’ha quadruplicat

