EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Apareixen tres flamencs morts a Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6

El darrer dels quals fou localitzat ahir mateix en una bassa d’aigua de la zona des Brolls, prop de l’estany Pudent, una troballa que Maria Serra publicà en el seu perfil de Facebook. Els altres dos flamencs fa més dies que foren trobats a zones properes a lestany Pudent.
A més, aquestes morts podrien estar relacionades amb els cadàvers apareguts darrerament d’exemplars d’ànec blanc. Als animals se’ls ha realitzat una necròpsia, entre altres proves, i els resultats s’han fet arribar a la conselleria balear de Medi Ambient.
A aquestes morts s’hi han de sumar els 14 flamencs trobats sense vida fa uns dies al Parc Natural de ses Salines d’Eivissa, uns casos que foren divulgats a Diario de Ibiza.
El Consorci per la Recuperació de la Fauna de les Balears (COFIB) està analitzant els cossos de totes aquestes aus per descobrir les causes de la mort.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!