
Artesania i gastronomia, els eixos de la promoció turística de Formentera a París
L’àrea insular de Turisme ha celebrat aquest dijous 26 de juny dues presentacions promocionals a París amb l’objectiu de reforçar la projecció de l’illa al mercat francès i posar en valor la seua artesania i gastronomia com a elements clau de diferenciació, destaca en Consell en un comunicat.

Metastassio durant l’acte a l’Ambaixada. CIF
Les accions s’han dut a terme amb la col·laboració de l’Oficina Espanyola de Turisme (OET Turespaña) de París, i han estat encapçalades pel director insular de Turisme de Formentera, Leonardo Metastasio, i la directora de l’OET de París, María José Gómez Gómez.
Les accions promocionals
La primera presentació ha tengut lloc al matí a la seu de l’Ambaixada Espanyola a França davant d’un grup de periodistes dels principals mitjans de comunicació francesos, com Le Figaro o Le Parisien, entre altres. La sessió ha posat èmfasi en el valor afegit que suposen l’artesania local i els sabors autòctons dins el model de turisme sostenible i experiencial que defensa l’illa.
Ja al capvespre, més de 60 professionals del sector turístic francès —entre agències de viatge, operadors turístics, creadors de contingut i mitjans especialitzats— han assistit a una promoció on han pogut conèixer de primera mà l’oferta única de Formentera.

Les accions promocionals han posat l’accent en la gastronomia. CIF
Producte local
Tant al matí com a la tarda, les presentacions han comptat amb el suport de Marcos Ribas, de Ca na Platera, encarregat de mostrar i preparar algunes de les especialitats gastronòmiques de l’illa. Els assistents han pogut degustar productes locals com l’oli d’oliva (de Ca na Platera i Sa Tanca des Clot), vins dels cellers Terramoll i Cap de Barbaria, peix sec, sobrassada, pa de xeixa, flaó i orelletes.

La promoció de Formentera s’ha fet en col·laboració amb Turespaña. CIF
Amb aquestes accions, el Consell de Formentera reafirma la seua aposta per un turisme vinculat a la identitat pròpia, posant en valor l’autenticitat, la sostenibilitat i la qualitat com a pilars estratègics de promoció.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.