EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Dos ambulàncies, a l'Hospital de Formentera.

Baixen les atencions a Urgències a l’Hospital de Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

Des del mes de juny fins al passat diumenge, 26 d’agost, l’Hospital de Formentera ha atès un terme mitjà de 81,6 urgències per dia, mentre que l’any passat la mitjana era de 83 atencions. Des de l’Hospital es calcula que el descens més marcat s’ha produït a l’agost, amb una caiguda de l’activitat a Urgències del 6,4%, registrada entre el dia 1 i el 26 d’agost, mentre que des del mes de juny fins al mateix dia la baixada ha estat més moderada, de l’1,73%.
També hi ha hagut un descens pel que fa a les puntes màximes de demanda assistencial. Així, durant el 2017 la jornada amb més activitat a l’àrea d’Urgències fou el 8 d’agost, quan es registraren 132 atencions, mentre que enguany la jornada amb més assistències ha estat l’11 d’agost, amb 120 pacients.

Reforç estiuenc
El centre hospitalari de la nostra illa compta amb el reforç d’un equip de metge i infermer des del 24 de juny fins al 7 de setembre. Com a novetat del 2018, també s’han afegit dos tècnics de laboratori de l’1 de juliol al 30 de setembre i a més s’ha realitzat una reorganització interna que permet comptar amb un zelador més des del maig i de forma permanent.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!