L’emissió tengué lloc el dimarts a les 9 del vespre a través de cadenes estatals i autonòmiques. A la nostra comunitat el seguiment fou del 66,7% , 10 punts per sota de la quota de pantalla del 76,7% assolida en àmbit estatal.
Aragó fou la comunitat on més es va veure el discurs, amb una quota de pantalla del 85%, seguit de Catalunya amb un 83,5%.
A tot l’estat, la intervenció de Felip de Borbó fou vista per gairebé 12 milions i mig d’espectadors.
Balears és la comunitat on menys es va seguir el missatge del Rei
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

“Històricament, l’apocalipsi no ha set una història de destrucció total, sinó una història de transformació radical”

Na Carmen Cabezuelo enceta una nova iniciativa per apropar la creativitat tecnològica als infants més petits


