TOP
Imatge del Carnaval 2025. CIF

Carnaval 2026: festa a Sant Ferran amb catorze premis i DJ Javi Box i DJ Padgesa

El Consell Insular de Formentera organitza el pròxim diumenge 15 de febrer una nova edició del Carnaval a Sant Ferran, una cita ja consolidada al calendari festiu de l’illa que omplirà els carrers de color, música i alegria amb activitats pensades per a tots els públics.

La jornada començarà a les 11.00 hores amb la trobada de carrosses, comparses i persones disfressades a l’Espai Cultural de Sant Ferran, punt de reunió previ a l’inici de la rua. A les 12.00 hores arrencarà la Rua de Carnaval, que sortirà des del mateix Espai Cultural i recorrerà els carrers del poble acompanyat durant tot el trajecte pels ritmes de la Batucada Bloco Colubraria, que aportarà música i ambient festiu a tot el recorregut.

 

Imatge del Carnaval 2025. CIF

 

La tornada a l’Espai Cultural està prevista cap a les 14.00 hores, moment en què començarà el ball de disfresses, amb l’animació musical de Padjesa i DJ Javi Box, que posaran banda sonora a una de les parts més animades del dia.

A les 14.30 hores tendrà lloc un menjar popular, organitzat per les mares i pares de 6è de primària del CEIP Sant Ferran de ses Roques, que serà gratuït per a totes les persones que vagin disfressades, per reforçar així l’esperit participatiu i comunitari de la festa.

Imatge del Carnaval 2025. CIF

 

Un cop finalitzat el dinar, es lliuraran els premis del Carnaval 2026 a les millors disfresses en diverses categories amb premis econòmics que valoren l’originalitat, la creativitat i l’esforç col·lectiu:

· Individual adult: 200 € (1r premi) i 150 € (2n premi)

· Individual infantil: 100 € (1r premi) i 60 € (2n premi)

· Parelles: 300 € (1r premi) i 200 € (2n premi)

· Familiar: 300 € (1r premi) i 200 € (2n premi)

· Grups (entre 3 i 10 persones): 400 € (1r premi) i 250 € (2n premi)

· Comparses (més de 10 persones): 500 € (1r premi) i 350 € (2n premi)

· Carrosses (vehicle de 5 metres com a màxim): 950 € (1r premi) i 650 € (2n premi)

Des del Consell Insular de Formentera es convida tota la ciutadania a participar activament en aquesta jornada festiva, ja sigui formant part de la rua, amb una disfressa individual o en grup, o simplement gaudint de l’ambient als carrers de Sant Ferran. El Carnaval és una expressió de cultura popular, convivència i creativitat que any rere any reforça el teixit social de l’illa.

El Consell anima especialment a venir disfressats, compartir la festa en família i contribuir a fer del Carnaval 2026 una celebració oberta, inclusiva i plena de bon ambient.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES