Barca emprada per la immigració abandonada a s'Estufador. Foto: Isabel Pajares

Cinc nous grups de la migració: 72 persones as Caló, la Mola i es Copinar

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 1
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 1

Un total de 72 persones d’origen magribí han estat interceptades a la costa de Formentera en cinc grups diferents entre la nit d’ahir dimarts i la matinada, matí i tarda de dimecres. Les operacions per detenir les persones per entrada irregular han anat a càrrec de la Guàrdia Civil del Lloc de Formentera, la Unitat de Seguretat Ciutadana (USECIC) i el Servei Marítim de l’institut armat.

La primera arribada d’aquest nou recompte va tenir lloc dimarts, 15 de setembre, a les 21.48 hores, quan les forces de seguretat van localitzar un grup de 9 persones a la línia de costa de la platja des Caló. Posteriormet, ja durant la matinada de dimecres, a les 04.00 hores, es va procedir a interceptar un segon grup format per 12 persones a la zona des Copinar.

Aquest matí s’ha registrat una nova arribada a les 08.00 hores, quan s’han localitzat 15 persones més, de nou a la zona des Caló. Poc després de les 09.00 hores 19 persones d’origen magribí han estat arrestades a la Mola. Finalment, a les 13.30 hores s’ha localitzat a 17 persones d’origen magribí, a la zona de s’Estufador.

El darrer capítol d’arribades es produí ahir mateix, amb tres grups que sumaren un total de 44 persones. D’aquesta manera, entre dimarts i dimecres han recalat a Formentera o aigües pròximes vuit grups amb un total de 116 persones.

Amb aquestes noves arribades, les persones de la migració irregular arribades a les nostres costes o les seves proximitats ja són 2661 en aquest 2026. Això representa un increment del 43,4% en comparació amb les 1855 persones que havien arribat a la nostra illa durant el mateix període de l’any passat.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!