EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La presentació d'"Eivissa i Formentera il·lustrada" es farà l'11 de desembre.

Contes, presentacions i tallers de Nadal, aquest desembre a la biblioteca

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 3
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 3

El Consell de Formentera ha presentat les activitats organitzades per les biblioteques de Formentera per aquest mes de desembre. En destaca la presentació d’Eivissa i Formentera il·lustrada de l’11 de desembre amb presència de l’autor, Lluís Ferrer, i l’il·lustrador Joan Escandell. Es tracta d’un llibre il·lustrat en el qual els dos autors reflecteixen la seva visió de l’illa que els ha vist nàixer i on s’han criat. El volum consta d’unes 200 pàgines, en format apaïsat, que inclou 150 làmines d’en Joan Escandell en les quals es veurà l’arquitectura, els carrers, l’astronomia, les platges, el folklore, la flora i la fauna, completats amb textos d’en Lluís Ferrer al principi i al final. La presentació de l’acte la farà na Maite Ferrer.
Així mateix el proper dimarts, 3 de desembre a les 17 h, es tornarà a reunir el grup de famílies dels Contes per parlar amb la lluna, i l’endemà dimecres, a les 16.30 h, el punt de lectura de Sant Ferran es farà un Taller creatiu nadalenc per infants de 5 a 12 anys.
Cal esmentar que des del dilluns 23 de desembre fins al dilluns 6 de gener (ambdós dies inclosos) tant la Biblioteca de Sant Francesc com el Punt de Lectura de Sant Ferran restaran tancats per vacances de Nadal.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!