La suma dels turistes arribats a les illes entre gener i febrer eleva la xifra a gairebé 480.000 persones. A més, l’IBESTAT i l’INE indiquen que durant els dos primers mesos de l’any a les Pitiüses n’arribaren uns 66.000, el que representa un augment interanual de gairebé el 32%.
En l’àmbit balear, gairebé la meitat dels turistes arribats s’ha allotjat en un hotel o similar, poc més d’un 40% en allotjaments no comercials, com segones residències i cases d’amics o familiars i prop d’un 7,5% en un habitatge de lloguer.
A més, la majoria, un 80% organitzà el seu viatge sense recórrer a un paquet turístic, una dada que en el cas de Formentera i Eivissa puja fins al 88%.
La consellera balear de Turisme, Bel Busquets, ha valorat “molt positivament” l’estadística i ha considerat un èxit l’estratègia “Better in winter” impulsada per l’executiu i que preveu la promoció de les illes com a destinació turística entre octubre i maig.

Creix un 4,2% el nombre de visitants a les Balears durant els dos primers mesos de l’any
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Interceptades 42 persones migrants en dues arribades a Formentera aquest divendres

Esther Mercedes (UGT): “Qualsevol empresa, fins a la sabateria de la cantonada, té l’obligació de tenir protocols contra l’assetjament masclista”

