EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Curs sobre la calç i els seus usos en la rehabilitació de patrimoni històric i edificis antics

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 6

Es tracta d’una formació pràctica destinada a professionals del sector de la construcció, com arquitectes, arquitectes tècnics i restauradors que organitza el Consell en col·laboració amb la Petita i Mitjana Empresa de Formentera i el Museo de la Cal.
El curs, que és gratuït, serà impartit per Luis Prieto, artesà del centre de formació del Museo de la Cal de Morón, a Sevilla. La formació té una durada total de 16 h i es desenvoluparà del 16 al 19 d’octubre cada tarda, de 16 h a 20 h, a la sala d’actes de cultura.
Les inscripcions es poden fer a partir del 18 de setembre fins a l’11 d’octubre, a la PIMEF o a l’àrea insular de Cultura i Patrimoni. Per més informació podeu cridar al Consell, al telèfon 971 32 12 75, extensió número 3.

Cal mencionar que la formació sobre tècniques i materials propis de l’arquitectura tradicional ja es troba contemplada en el Pla Insular de Gestió del Patrimoni Cultural de Formentera 2017-2019.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!