EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La plantilla de Prezero veu ateses totes les seves demandes. 7bts

Desconvocada la vaga del servei de neteja de Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9

L’acte de mediació fet aquest matí a la seu de Palma del Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears (TAMIB) entre Prezero i la seva plantilla amb la participació del Consell de Formentera, ha finalitzat amb fumata blanca.

Així, els fematers desconvoquen l’aturada indefinida convocada per a demà dimecres en veure com s’atenien les seves demandes: “Finalment, es compleix amb totes les reivindicacions realitzades pels treballadors”, afirmava Juanjo del Teso, responsable de serveis a la comunitat d’UGT, que ha agraït la mediació del Consell durant les reunions que s’han dut a terme per a solucionar el conflicte entre plantilla i concessionària del servei de neteja.

Assistents al TAMIB. UGT

 

Segons el representant sindical, amb l’acord sorgit de la reunió “es complirà el conveni col·lectiu amb retroactivitat des del 2024, amb l’increment pactat del 4,5%, amb el 4% que correspondrà al 2025, i entenem que també es podrà enfocar la negociació del pròxim conveni del 2026 des de la bona fe i l’entesa entre les dues parts”.

D’aquesta manera, UGT desconvoca la vaga que s’hauria iniciat demà dimecres a les 22 h “i donam per resolt un conflicte laboral que ja s’estava començant a enquistar en el temps i del que estam molt agraïts que s’hagi pogut resoldre complint amb totes les nostres expectatives” ha conclòs Juanjo del Teso.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!