EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Rafael González, conseller de Mobilitat i Territori.

Detectats cotxes de lloguer d’Eivissa circulant sense autorització per Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 1
Visites 13
Per Radioilla
Comentaris: 1
Visites 13

El conseller insular de Mobilitat, Rafa González, explica a Ràdio Illa que bona part dels 83 cotxes de lloguer que els darrers dies han circulat sense autorització per Formentera provenen d’empreses de rent a car de l’illa veïna.
Així mateix, el conseller ha afirmat que també s’ha identificat alguns vehicles particulars que cometen la mateixa irregularitat, cosa que suposa una sanció de 1.000 a 10.000 euros. De moment, González ha assenyalat que el Consell està fent un esforç per informar els particulars afectats, si bé de forma imminent es procedirà a obrir processos sancionadors.
El titular de mobilitat ha afegit que encara no s’ha registrat cap dia en què s’hagi completat el límit de 20.591 vehicles si bé augura que aquest estiu se sobrepassaran les 4 jornades en què l’any passat es va arribar al sostre.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!