EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Imatge d'arxiu de la lluna plena. Ram Samudrala

Divendres 8 d’agost: observació de la lluna amb la nit astronòmica ‘Full Moon’

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 17
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 17

El Consell de Formentera, en col·laboració amb l’Associació Astronòmica de Formentera, organitza una nova activitat del programa ‘Formentera mira al cel’,Full Moon’, una vetllada d’observació lunar i astronòmica que tendrà lloc el divendres 8 d’agost, de 21.30 a 23.30 hores, al Centre d’Interpretació de Can Marroig.

L’activitat, gratuïta i amb accés lliure, inclourà una presentació divulgativa sobre el cosmos i una projecció audiovisual per introduir els participants en els secrets de l’univers. Tot seguit, es durà a terme una observació guiada amb telescopis, centrada especialment en la Lluna, però també en altres cossos celestes visibles durant la nit.

Aquesta proposta s’emmarca dins del programa d’activitats de divulgació científica impulsat pel Consell Insular amb l’objectiu d’atracar el coneixement astronòmic a tots els públics i posar en valor la riquesa del cel nocturn de Formentera, un dels més nets i lliures de contaminació lumínica de la Mediterrània. Més informació al web www.formentera.es.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!