EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Els dies 12, 13, 14 i 15 d'abril, al poliesportiu de l'IES Marc Ferrer. Arxiu

Diverespais de Nadal a Formentera i Eivissa

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9

S’acosten les festes de Nadal i a les Pitiüses ja està tot preparat perquè els més petits de casa puguin passar una bona estona jugant o fent tallers diversos als Diverespais que s’instal·laran tant a Formentera com a Eivissa.
A Formentera el Diverespai obrirà aquest dissabte, dia 14, fins al dimecres 18, mentre que a Eivissa, el Diverespai es podrà visitar en el recinte firal entre el 26 de desembre i el 3 de gener.
La gran novetat del Diverespai d’Eivissa serà la pista de gel de 600 metres quadrats. A més, comptarà amb diverses activitats dirigides a infants i joves fins als 17 anys: amb 16 inflables i atraccions, 16 tallers artístics, vuit zones esportives i de joc així com una zona d’espectacles i animació.
Això sí, a diferència de Formentera, a Eivissa per gaudir del Diverespai s’haurà de pagar una entrada de dos euros i cada sessió de vint minuts de patinatge costarà dos euros extra.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!