
El 30 d’agost surt la flotilla amb ajuda a Gaza des de Barcelona. “Estem preparades per la reacció del sionisme”
La Global Sumud Flotilla és la missió marítima civil més gran organitzada fins ara amb destinació a Gaza. Impulsada per una àmplia coalició internacional d’organitzacions solidàries, té com a objectiu denunciar i intentar trencar el bloqueig imposat sobre la Franja i portar-hi ajuda humanitària.
Oposició de la societat civil
Amb sortida des de diferents ports del país i del món, més de cent embarcacions s’aproparan a la Franja de Gaza amb ajuda humanitària i personal sanitari per ajudar la població palestina i per demostrar que “la societat civil està en contra” del que s’està fent amb els habitants d’aquest indret, segons ha explicat na Misme, una de les organitzadores d’aquesta iniciativa.
Sabotatges i reacció per part d’Israel
El dia 30 d’agost comença la travessia que parteix des del port de Barcelona. La nostra convidada d’avui ha assegurat que saben que s’arrisquen a sabotatges i una reacció violenta per part de l’estat d’Israel, però que hi estan preparats. D’aquesta manera, considera imprescindible que l’acció sigui multitudinària i que compti amb una gran visibilitat als mitjans de comunicació i la participació de figures reconegudes.
Podeu escoltar l’entrevista sencera a continuació:
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.