El CEIP Mestre Lluís Andreu, pendent de l’arribada de dos docents més

El CEIP Mestre Lluís Andreu ha sol·licitat quatre docents a la conselleria balear d’Educació per a cobrir les baixes de la seva plantilla. De moment ja s’han incorporat dos mestres, si bé la falta dels altres dos ha provocat que les baixes s’hagin de cobrir amb dos docents d’anglès. Des del centre s’ha reconegut que aquest curs serà molt complicat abordar les substitucions.
En el centre escolar de Sant Francesc, amb uns 390 alumnes matriculats, s’han creat més grups en la majoria de cursos amb l’objectiu de rebaixar les ràtios. Així, s’ha passat de dos a tres classes per curs. A segon de Primària, en què ja hi havia tres grups, passen a haver-hi quatre. En canvi, a quart d’Infantil no ha calgut fer més grups perquè hi havia una ràtio al voltant dels 10 alumnes per classe i a cinquè d’Infantil no s’ha pogut crear un nou grup per manca de professorat.

Sant Ferran
El CEIP Sant Ferran no farà desdoblaments de grups perquè el màxim número d’alumnes per classe és de 22. El col·legi compta amb una matrícula d’uns 340 alumnes i havia sol·licitat el reforç de dos mestres, un d’Infantil i un de Primària, que aquesta setmana s’han incorporat. Així mateix, el centre de ses Roques segueix amb vuit aules prefabricades i dos banys modulars. A més, està pendent de rebre un nou bany modular pròximament.

La Mola, canvi de metodologia
El CEIP El Pilar de la Mola compta amb 59 alumnes i, en el seu cas, l’impacte de les mesures anticovid es farà sentir en la metodologia del centre, ja que enguany els grans no podran seguir ajudant als més petits, com era habitual. A la Mola, com en la resta de centres, els diferents grups no poden mantenir contacte entre si.
Pel que fa a l’IES Marc Ferrer, continua pendent de les obres d’ampliació, que permetrien habilitar quatre classes més. Cal esmentar que el desembre de 2019, el Parlament balear aprovà una inversió de 200.000 euros dirigits a la redacció i licitació del projecte.

About Author

Comments are closed.

background