Des de l’11 fins al 24 de setembre es poden formalitzar les inscripcions pels tres cursos gratuïts que comencen l’1 d’octubre i que ofereix el Centre d’Educació de Persones Adultes: Espanyol per estrangers, Ensenyaments inicials i Preparació pels exàmens de nacionalitat (DELE 2). El lloc d’inscripció és al costat del CEIP Mestre Lluís Andreu (entre l’edifici de dalt del col·legi i la Casa de Colònies) i es pot realitzar dilluns, dimecres i divendres, de 10 a 13 h i dimarts i dijous de 17 a 20.30 h.
Pel que fa a les classes de català, que ofereixen preparació pels exàmens oficials, podeu sol·licitar informació i inscripcions des del 23 de setembre al 12 d’octubre a l’OAC i l’inici de curs serà el 14 octubre.
El Centre d’Educació de Persones Adultes obre el període d’inscripcions
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Divendres, 6 d’octubre: la Casa del Poble de la Mola acull ‘Una altra persona’, una obra sobre el conflicte de cuidar qui t’ha fet mal

Formentera commemora el Dia de la Infància: programació durant el novembre


