EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La finestra de tramitació encara denega el permís per a circular, tot i que des de Mobilitat s'assegura que "per a l'1 de juny estarà tot actualitzat".

El Consell aclareix que els residents que paguen el seu impost de vehicles a l’illa estan automàticament autoritzats dins formentera.eco

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 3
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 3

L’àrea de Mobilitat ha volgut aclarir quins vehicles han de registrar-se o no a formentera.eco “arran de la difusió en les darreres setmanes d’un missatge de WhatsApp amb informació errònia”, afirmen des del Consell.

No és necessari fer cap tràmit per obtenir l’autorització
En aquest sentit, s’ha volgut deixar clar que tot resident que paga el seu Impost de Vehicles de Tracció Mecànica a Formentera té autorització per circular durant el període de regulació del formentera.eco, de l’1 juny al 30 de setembre, per la qual cosa no és necessari fer cap tràmit per obtenir l’autorització, ja que el Consell fa un encreuament de dades de les seves bases de dades.

El mateix passa amb els residents usuaris de la zona blava, als quals, a més, se’ls renoven automàticament les autoritzacions d’aparcament regulat.

“El dia 1 de juny estarà tot actualitzat”
Ràdio Illa ha pogut comprovar que, ara com ara, si s’introdueix la matrícula del vehicle d’un resident a l’illa, amb el seu Impost de Vehicles de Tracció Mecànica pagat a Formentera, a la finestra de comprovació de l’autorització d’entrada, circulació i estacionament, la resposta és “La matrícula introduïda no té permís per circular”.
Des de Mobilitat han aclarit que s’està treballant en l’abocament de dades al llarg d’aquesta setmana i que “l’important és que el dia 1 de juny estarà tot actualitzat”, asseguren.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!