La presidenta i consellera d’Igualtat del Consell de Formentera, Ana Juan, i la presidenta d’Espai Dones, Dolors Fernández Tamargo, han signat un conveni de col·laboració entre ambdues institucions per l’atorgament d’una subvenció de 4.000 euros per dur a terme actuacions relacionades amb la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència de gènere, durant aquest any.
Amb aquesta subvenció, Espai Dones es compromet a posar en marxa programes, serveis i projectes que contribueixen a crear les condicions adequades per a la igualtat d’oportunitats entre dones i homes; així com activitats dissenyades des del reconeixement dels principals obstacles i discriminacions que encara pateixen les dones.

El Consell i Espai Dones reforcen la seva col·laboració
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Formentera té 48 places assignades de Guàrdia Civil, però amb prou feines n’hi treballen 30

Vaga general pel dret a l’habitatge (11N): qui s’hi pot adherir? S’ha d’avisar a l’empresa? Et poden acomiadar per fer-la?

