EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

El Consell retira una vintena d’embarcacions abandonades al litoral de l’Estany des Peix

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 54
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 54

L’àrea de Medi Ambient informa que divendres s’enretiraren sis elements nàutics de la vora de l’Estany des Peix entre embarcacions, caiacs, taules de windsurf i remolcs. Des del passat setembre fins avui, s’ha enretirat més d’una vintena d’elements.
Cal recordar que si l’estat de les embarcacions o artefactes flotants provoca risc de contaminació o per a la navegació, el Consell pot ordenar-ne la retirada immediata notificant-ho a la Demarcació de Costes i al Parc natural.
Així mateix, si l’element fa més d’ un mes que roman al mateix lloc i es troba en igual estat d’abandonament i ocupant domini públic, aquest es pot considerar un residu. Llavors el Consell Insular té la competència per retirar-lo i tramitar la corresponent sanció.
La majoria dels elements retirats no presenten cap identificació de propietat i són transportats a l’àrea de gestió de residus des Cap de Barbaria.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!