Imatge del partit al camp Mariona Caldentey amb el poble de Felanitx al fons
(Foto: Xavi Guasch) El Formentera es retroba amb la victòria (Felanitx 0 SDF 2)
Victòria del Formentera per zero gols a dos aquest diumenge al camp del Felanitx, un resultat que permet a Maikel i als seus homes agafar aire i retroba els roig i negre amb el triomf després de tres jornades seguides sense guanyar.
En un partit dominat pels formenterers des de l’inici del partit, primer Vaccarini -ja a la segona part perquè ha costat obrir la llauna- en un centre a pilota aturada de Ferreres i després Tello amb una passada del mateix Vaccarini en un contraatac, han permès els de Maikel, aquesta jornada sí, no fallar amb la cita al gol i recuperar l’efectivitat de cara a porta.
Amb aquesta victòria els roig i negre s’allunyen de les posicions baixes i recuperen bones sensacions per provar de recuperar les posicions pròximes al play-off d’ascens.
La setmana vinent no hi haurà futbol de tercera divisió en aquest grup balear. El proper partit serà el dia 7 de desembre a casa contra el Binissalem. Això sí, aquesta tarda, per qui s’hi vulgui apuntar, el Formentera B juga la final de copa a camp del Sant Jordi, i el club ha llogat un autobús des del port fins a la localitat eivissenca. Podeu comprar el vostre bitllet al web del Formentera. Informarem a través de xarxes del resultat.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.









