El Formentera ha informat de les renovacions i baixes de cara a la pròxima temporada. El club, que tornarà a competir en el Grup XI de Tercera Divisió i que ha establert com a objectiu la classificació al play-off d’ascens a Segona B, ha anunciat la renovació de l’entrenador Iván Gomez Roa. A més, també seguiran els migcampistes Adri Gimeno, Carlos Terol, Omar Álvarez i Joseba Garmendia, els defenses Alejandro Bonilla, Samuel San José i Agus Ojeda, el davanter Alberto Górriz i el porter de la casa, John Osorio.
En canvi, han estat baixa Maikel Romero, que penja les botes, Javi Rosa, Pepelu Villar, Moha Chabboura, Mario Mourelo, Wadir da Silva, Kike FErreres, Rutxi Bonet , Javi Boix, Alejandro “Colau” i Juan Cifre.
D’altra banda cal destacar que el club ja ha anunciat els fitxatges dels davanters Caio Rocha i Juanca Martínez i del porter Jorge Rives.
El Formentera ha renovat a 9 jugadors, n’ha fitxat a 3 i n’ha donat de baixa a 11
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Còmoda victòria del Formentera davant el Felanitx (S.D Formentera 2-0 CE Felanitx)

Els tiradors formenterers participen en una tirada de fossa olímpica i a la cinquena tirada del Campionat de ‘compak sporting’ pitiús


