EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

El Formentera vol guanyar el primer partit al Municipal

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 9

El Formentera rep aquest diumenge a l’Ontinyent, un equip que, com els roig-i-negres, ha sumat quatre punts en tres partits, amb un empat contra el Cornellà, una victòria a casa de l’Ebro, i una derrota per la mínima en la visita del líder, el Villarreal.
El Formentera afronta el duel amb la baixa de Dailos, que segueix amb problemes físics, i la possibilitat d’incorporar a la convocatòria Vinicius, que ja té la fitxa a punt i si bé debutà en Copa contra el Tarazona encara no ha jugat en lliga.
El partit de la quarta jornada de lliga contra l’Ontinyent se celebra aquest diumenge a les 12 al Municipal i, com sempre, un quart d’hora abans començarà la transmissió de Ràdio Illa amb en Xavi Guasch.
D’altra banda, el Formentera sabrà avui quin serà el seu rival en la tercera ronda de la Copa del Rei. Podria ser un equip de Segona B o el Calahorra, de la Tercera riojana.
El sorteig de les eliminatòries se celebrarà avui a partir de la 1 a la seu de la Federació a Las Rozas.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!