Només el 2% de l’electricitat que es consumeix a les Balears és d’origen net. A Formentera la planta fotovoltaica de Cala Saona subministra al voltant d’un 6% de la demanda anual, mentre que a les Pitiüses, el percentatge és inferior i només arriba el 0,4%, ja que les dues illes només compten amb l’aportació de les plaques solars de Cala Saona.
Recordam que els compromisos de l’acord de París obliguen al fet que el 20% de l’energia consumida sigui d’origen net d’aquí a tres anys, el 2020.
Per això la conselleria balear d’Energia ha creat una línia de subvencions d’ 1,2 milions d’euros per impulsar els projectes que presentin els consells i ajuntaments “per dotar equipaments i espais públics amb instal·lacions fotovoltaiques” que permetin la producció d’energia neta.

El Govern balear invertirà 1,2 milions d’euros per instal·lar plaques solars als edificis públics
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Esther Mercedes (UGT): “Qualsevol empresa, fins a la sabateria de la cantonada, té l’obligació de tenir protocols contra l’assetjament masclista”

El Consell reactiva els Pressupostos Participatius: Consell d’Entitats, el pròxim dilluns

