TOP
Vista de Formentera des de la Mola. (José A. Arribas) Vista de Formentera des del Mirador de la Mola. Jose A Arribas

El Govern podrà accedir a imatges de Formentera en temps real per gestionar emergències

El Govern Balear ha formalitzat un conveni amb l’empresa IB-RED (Red Digital de Telecomunicaciones de las Islas Baleares SL) per a la cessió i ús de les imatges captades per les càmeres de l’empresa situades en punts estratègics del territori balear, dos de les quals es troben a Formentera.

A partir d’aquest moment, la Direcció General d’Emergències i Interior (DlGEI), que s’ocupa de gestionar les emergències i protegir els ciutadans emprant eines multimèdia i sistemes d’informació geogràfica, podrà accedir en temps real a les imatges per tal de garantir més eficàcia en la seva tasca.

Aquestes càmeres, que són 39 en total, formen part del projecte AVISTA i ofereixen cobertura visual àmplia de les nostres illes.

Des del Govern Balear han assegurat que aquesta integració suposa “una eina molt valuosa per a la gestió eficaç de situacions d’emergència i de protecció civil”.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES