
Els bombers fan 34 serveis, la majoria per inundacions, durant el cap de setmana
Ivan Marí, cap del cos de Bombers del Consell de Formentera, ha explicat a Ràdio Illa que davant de l’alt nombre d’avisos d’emergència que s’ha produït a Formentera pels forts ruixats de dissabte, es van haver de prioritzar les emergències per salvar vides humanes, després els animals i finalment bens materials.

La pista d’atletisme, completament anegada.
Marí exposa que la majoria dels serveis estan relacionats amb inundacions, com els dos que encara estan actius, per bombar l’aigua acumulada: a la pista d’atletisme i al solar de la circumval·lació des Pujols, que s’empra com a aparcament públic.

El ruixat ha complicat la circulació a les carreteres i camins.
Així mateix, durant el cap de setmana els bombers han hagut d’intervenir en la retirada d’obstacles a les vies, com cotxes, arbres, restes de murs, pedres i fang i evacuant aigua en plantes baixes i soterranis. En aquest sentit, cal destacar l’actuació per retirar l’aigua del soterrani inundat de la base del 061 o en els accessos de l’Hospital de Formentera.
El cos de bombers insular, que habitualment disposa de tres efectius de guàrdia, ha comptat amb entre sis i vuit efectius durant el cap de setmana per la previsió d’incidències. A més, de cara a les pròximes hores, la institució insular ha informat que hi haurà nou bombers de servei.

Feines per adequar una via de circulació.
Marí ha assenyalat que davant de la reactivació de l’alerta taronja per pluges i tempestes la ciutadania extremi les mesures de precaució i eviti desplaçaments innecessaris.

Un mur caigut pels efectes dels aiguats.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.