EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Un professional d'infermeria mostra

Formentera continua amb dos positius lleus

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 7

Formentera segueix amb dos casos actius de covid-19. Ambdós són lleus o asimptomàtics i resten aïllats a casa, rebent seguiment per part dels equips d’Atenció Primària. D’ençà que començà la pandèmia s’han detectat a Formentera 108 casos i la seva incidència a la nostra illa en les darreres setmanes mostra una tendència a la baixa. Mentre que ara hi ha dos casos actius, fa un mes n’hi havia 25.

Vuit de cada 10 infectats ja s’han curat
En el conjunt de les Pitiüses, en les últimes hores s’han detectat 26 nous casos i s’han donat tres altes d’hospitalització i 21 per curació. Els pacients que han superat la malaltia sumen 2.238, és a dir el 82,3% del total acumulat. La xifra de casos actius augmenta lleugerament a les Pitiüses en cinc pacients respecte a ahir i es col·loca en els 469.
L’Hospital de Can Misses queda amb 36 persones ingressades, de les que tres es troben a l’UCI. En seguiment domiciliari per part dels equips d’Atenció Primària hi ha 433 persones, de les quals 431 a Eivissa i les esmentades dues de Formentera.
D’altra banda, pugen els professionals de l’Àrea de Salut en vigilància activa de 29 a 34, però es redueix els que són positius de vuit a set.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!