Formentera promociona a la WTM els seus valors naturals

La World Travel Market, la fira de turisme de Londres, ha obert avui les portes amb la presència, una edició més, de la delegació de Formentera encapçalada per la presidenta i consellera de Turisme del Consell, Alejandra Ferrer, i el cap de Promoció Turística, Carles Bernús. Aquest any, Formentera torna a compartir espai amb la resta d’illes a l’estand de Balears i tindrà la sostenibilitat i els valors naturals i culturals com eixos principals de la seva promoció.
Demà se celebra el Dia de les Illes Balears, en el qual es presentarà un programa basat en Balears com a destinació de qualitat i on la presidenta del Consell destacarà la riquesa natural, cultural i patrimonial de l’illa, ideal també per a la pràctica de l’esport o per descobrir la nostra gastronomia. En aquesta edició, la promoció de Formentera també realça les estratègies que es duen a terme a la recerca de la sostenibilitat, com la limitació de vehicles que s’ha aplicat per primera vegada aquest estiu o les actuacions posades en marxa per a la protecció de la posidònia.

De cara a l’estiu 2020
La presidenta del Consell ha destacat des de la fira londinenca que «el mercat britànic està canviant els seus hàbits de reserva i comença a crear els seus propis paquets de viatjar a través d’Internet; això suposa una oportunitat de tornar a captar aquest mercat a través de la venda directa i millorar les seves dades d’ocupació».
D’altra banda, la delegació de Formentera també aprofitarà la WTM per dur a terme reunions amb agents de viatges i agències de comunicació, tant britàniques com del mercat holandès i dels Estats Units, per començar a planificar l’any 2020. Paral·lelament, se celebraran trobades amb portals especialitzats en línia i amb algunes companyies aèries.

Brexit
La WTM d’enguany ve marcada per la fallida de l’operador turístic Thomas Cook i per la incertesa creada pel Brexit. «Si bé, la incidència del mercat britànic a Formentera no és molt elevada, un 5%, sí que representa un mercat important per visitar-mos majoritàriament fora de temporada alta», ha assegurat la presidenta del Consell, que hi ha subratllat, que «Formentera participa en l’estratègia conjunta amb tots els consells i el Govern balear» per veure «com es pot encaixar el cop i de quina manera s’encamina la promoció per recuperar-se, bé dirigint-nos a nous mercats o treballant amb nous turoperadors, en definitiva, aplicant noves estratègies de promoció».

About Author

Comments are closed.

background