TOP
Les rutes ornitològiques han set un dels productes que s’han promocionat a la WTM. Foto: José Antonio Arribas

Formentera promociona els seus espais oberts a la WTM com a avantatge davant la covid

Avui finalitza la fira de promoció World Travel Market de Londres, una fira que enguany, i per mor de la pandèmia, s’ha celebrat en format virtual.
Durant tres dies, des de l’àrea de Promoció del Consell s’han mantingut una vintena de reunions amb agències de viatge i plataformes virtuals “molt segmentades”. Així ho ha explicat el cap de Promoció Turística, Carlos Bernús, que ha explicat que “sobretot hem cercat atraure el turista que viatja durant la temporada baixa, per complementar la temporada turística”.

Formentera fora de temporada
A les trobades, les preguntes sobre com es crearan corredors segurs per la pròxima temporada han estat constants, i des de l’àrea de Promoció s’ha aprofitat per explicar “la gran quantitat d’espais oberts amb poca afluència de gent dels que disposa la nostra illa i que poden significar un avantatge competitiu durant la crisi sanitària”, segons Bernús.
Els mercats en què s’ha promocionat Formentera de cara l’any vinent han set el britànic, l’alemany, l’italià i l’estatal. També s’han mantingut contactes amb mercats com Estats units, Canadà i Austràlia, amb la vista posada en temporades turístiques posteriors al 2021.
A les reunions s’ha destacat el valor afegit que dóna visitar Formentera fora de la temporada alta i la gran oferta cultural, esportiva i natural que hi ha a l’illa. Així mateix, les rutes ornitològiques, de gran interès per aquests mercats, ha set un altre dels productes que s’han promocionat. També s’ha destacat la destinació de Formentera amb la seva aposta per la sostenibilitat turística, econòmica i social, amb projectes com el formentera.eco de regulació d’entrada de vehicles, o el Save Posidonia Project, entre altres.

Compartir

PROGRAMES