El Govern autonòmic ha informat que Formentera segueix sent l’única illa de les Balears que continua lliure de Xylella fastidiosa. L’executiu ha indicat que no s’ha detectat cap exemplar vegetal de la nostra illa afectat per aquest bacteri que es transmet pels insectes, des que es va donar el primer positiu a Mallorca, l’octubre de 2016.
En tot aquest temps, els tècnics de la conselleria han analitzat 2.450 mostres procedents de les Pitiüses, de les quals 251 van donar un resultat positiu, però totes elles recol·lectades a Eivissa.
Recordam que el Govern balear, amb l’ajuda del Consell Superior d’Investigacions Científiques de Còrdoba supervisa la incidència d’aquesta plaga que afecta vegetals com la vinya, l’olivera o l’ametller.
Formentera segueix lliure de Xylella
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Núria Abad: «Si fem un petit esforç de seny, el vell marí tornaria sol a les nostres costes»

Un acte vandàlic obliga a tancar el servei de dipòsit de residus d’obra i poda de l’àrea des Cap de Barbaria


